Modernizacija

Z našo pisarno lahko poslujete, kakor želite: papirnato ali elektronsko. Prilagodimo se kakršnimkoli potrebam in zahtevam stranke.

MODERNA IT TEHNOLOGIJA

Smo prvi (in verjetno edini) v Sloveniji, ki za vodenje pisarne uporablja program Daylite (ki ga uporabljajo vodilne ameriške oz. svetovne odvetniške pisarne) v okolju OSX. Le-ta nam omogoča popolno ažurnost in takojšnjo reakcijo, nadzor tudi najmanjših podrobnosti in popolnoma elektronsko poslovanje. Sistem nenehno izboljšujemo z najnovejšo informacijsko tehnologijo (skeniranje, videokonference, IP telefonija…). Ne zanimajo nas formalni certifikati, temveč učinek v praksi. Naš cilj je biti tudi tehnološko v vrhu, zato v celoti uporabljamo strojno opremo Apple in zanj razvit software (vse stare PC-je smo podarili šolam in vrtcem ter proslavili, da smo se znebili Microsoftovih programov). Sodelujemo s podjetji MacIN, Marketcircle in drugimi. Tako imajo odvetniki med drugim nenehen nadzor nad vsako podrobnostjo v vsaki zadevi kar z iPhona ali iPada, od koderkoli.

Vendar na koncu še vedno največ štejejo ljudje, njihove izkušnje in kvalitete. Stroji so zgolj pomoč, ki jo lahko izkoristi tisti, ki jih zna bolje uporabiti.

INFORMATIZIRANI POSLOVNI PROCESI

V letih 2010 in 2011 smo se potrudili, da smo dodelali organizacijo naše pisarne tako, da bi dvignili zadovoljstvo naših strank na še višjo raven. Našo obrt se že vseskozi trudimo strokovno izvajati na najvišji ravni, na najvišjo raven pa smo hoteli dvigniti tudi osebni odnos do strank in njihovo vsakodnevno servisiranje in zadovoljstvo. Zato smo celotno poslovanje pisarne obrnili na glavo in vse delovne procese organizirali na novo, z uporabo najučinkovitejše informacijske tehnologije. Celotno poslovanje poteka v elektronski obliki. V to smo investirali ves prosti čas in ves dobiček celotnega leta 2010, 2011 in 2012. Rezultati so vidni.

Z moderno tehnologijo nismo opremili le naše pisarne, ampak stalno in celostno informacijsko podporo nudimo tudi našim strankam:

Naša pisarna ima neprekinjeno vsakodnevno podporo računalniških strokovnjakov, ki pravnikom pomagajo na vseh področjih njihovega dela (preverjanje dokazov, prezentacija dokazov, tehnična podpora…), z namenom doseganja najboljših rezultatov za naše stranke.

Prav tako naši računalniški strokovnjaki pomagajo našim strankam; stranka lahko z enim telefonskim klicem v našo pisarno uredi vse, kar je potrebno, da komunikacija in sodelovanje med našo pisarno in stranko poteka brezhibno. Strankam lahko na daljavo uredimo vse potrebne nastavitve na njenih napravah.

Strankam nudimo stalen, enostaven in učinkovit pregled nad dogajanjem v njihovi zadevi v elektronski obliki (iz katerekoli naprave, npr. pametni telefoni, računalniki,..), ker je še posebej zanimivo za podjetja.

UČINKOVITOST

V sodelovanju z zunanjimi strokovnjaki smo razvili storitev IN Pisarna, ki na osnovi najsodobnejše Box arhitekture ponuja računovodske storitve, pravno svetovanje in računalniške storitve v enotnem in enostavnem informacijskem sistemu. Namenjena je predvsem malim in srednjim podjetjem, ki imajo možnost voditi vse svoje poslovanje z eno osebo, pregledno, enostavno in z nizkimi stroški.

Storitev BOX je najbolj razširjena, uporabna, varna in enostavna. Vsako stranko lahko naučimo uporabe v največ 15-ih minutah. Primerna je tako za posameznika kot za največja podjetja. To storitev uporablja 95% ameriških podjetij, ki sestavljajo lestvico 400 najučinkovitejših podjetij.

Kar se tiče odvetništva, ta storitev omogoča odvetniku in stranki varen in enostaven dostop do želenih podatkov kjerkoli, kadarkoli na računalniku, tablici ali pametnem telefonu. Posledično to pomeni za stranko izjemno enostavno in učinkovito poslovanje z odvetnikom, ter bistveno nižje stroške. Strankam omogočimo elektronski dostop do svojega elektronskega spisa. Stranka lahko tako pridobi vse informacije o stanju njene zadeve in o naslednjih korakih zgolj s klikom miške oziroma dotikom zaslona, kadarkoli in kjerkoli, preko računalnika, tablice ali pametnega telefona.

VARNOST

Varnost jemljemo z največjo mero resnosti. IT infrastruktura je postavljena po zadnjih tehnoloških smernicah, imamo urejeno nivojsko avtorizacijo pravic uporabnikov, ki uporabljajo naše sisteme, v katerih se vsaka izvedena akcija beleži. Izvajamo urno varnostno kopiranje podatkov, varnostne kopije pa hranimo v sefih, tako da je fizični dostop do nosilcev podatkov onemogočen. Zavedamo se, da dnevno upravljamo z občutljivimi podatki in prav zato ničesar ne prepuščamo naključju, zato vedno vztrajamo pri implementaciji najsodobnejših načinov, ki preprečujejo nepooblaščeno ali zlonamerno uporabo teh podatkov.